Tillbaks till skolan!

Igår började skolan igen, var väll helt okej :) orkade inte skriva något direk inlägg då förutom de med tävlingen som Alex e med i :)
Har börjat fundera på om jag ska klippa kort igen... börjar bli gryyymt jobbigt att ha hår i nacken iaf... >_> plus att jag måste tunna ut lite på ena sidan >: luggen behöver klippas med... suuuck! Dx
Ska även snart göra om min blogg (igen) för den jag har nu vart lite för mkt.. iaf de med headern och bakgrunden.. asså usch >_< blir aldrig nöjd, seriöst xD

Kommer nog ett till inlägg snart med hår frisyrer tror ja :'D vi får se vad jag orkar :)

ALLA SÄGER GRATTIS TILL ALEX BTW! :DD
Vare sig han vill de eller inte x')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0