Tråkigt~

Stal denna från Sofies blogg :) (http://inala.blogg.se/)

1. Tre namn jag lyssnar till: Anna, Rox, dududu!
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Inget typ
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: allt
4. Detta är jag rädd för: äckliga insekter som getingar osv, våldtäcksmän osv
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kramar, skratt, godis
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: typ allt
7. Detta tycker jag om att göra: kramas~
8. Detta vill jag göra just nu: försvinna
9. Bästa känslan: att bli älskad tillbaks~
10. Värsta känslan: att va kär
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: acceptera mig som jag är, kunna spela gitarr och annat
12. Är jag kär just nu: jeupp
13. Jag vill gifta mig: med den rätte killen
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: åka till alla mina favorit länder, bli nöjd med mig själv, sluta va depp och massa annat
15. Min käraste ägodel: mobilen, mina armband, två mobilsmycken ja fått av Izza och Nile, armbanden ja fått av Nile, MT; Lisa och Jessie mm.
16. Något jag vill ha i present: Systemkamera, pengar~
17. har på sig just nu: strumpbyxor, linne och hoodie
18. Favoritkläder: typ allt förutom mjukisbyxor
19. Favoritdjur: marsvin~
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar på mest rock, men annars nästan allt förutom dansband~
21. Favoritlåt just nu: The Devil Wears Prada - Louder Than Thunder
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Tråkigast: Matte  roligast: foto
23. Stjärntecken: lejon
24. En bok jag älskar: hatar att läsa.. >:
25. En film jag älskar: Alice in Wonderland, Harry Potter, Oresama mfl
26. Tv-program jag gillar: House, annars finns de inga roliga tv-program...
27. Favoritdoft: allt som luktar gott~
28. Detta äter jag gärna: godis
29. Dricker helst: vatten, must, cider, päron mer
30. Favoritgodis: choklad eller ngt
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Japan eller Sydkorea
32. Färg på mina ögon: en jävla massa olika färger i olika ljus.. men blå mest xD
33. Min längd: 1,82 eller ngt
34. Jag tror på: ett liv efter döden~
35. Jag spelar: final fantasy, super mario osv osv
36. Person jag beundrar: mina vänner~
37. Så här bor jag: i ett stort hus mitt ute i en skog typ, bondgård, stöckit hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: alla är typ.. halvdöda xD
39. Det här tänder mig: ögonen och personligheten~ håret med :3
40. Det här gör mig avtänd: när folk klagar för mkt
41. Favoritfärg: blå~
42. Favoritcitat: har många men "I'm not weird, I'm limited edition" är nog en av mina favortier~
43. En hemlighet jag vet: är ngt som du inte får veta :)
44. Bästa present jag fått: allt jag fått älskar jag grymt mkt <3
45. Senast köpta skiva: hum... vet inte o.o
46. Det jag är mest nöjd med mitt utseende är: Mina armar typ.. xD
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: allt typ xD
48. Udda förmåga/egenskap: öhm... vet inte O.o
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: jaaadu... en giraff O.o
50. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet från datorn
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? inte så mkt, latat mig
52. Var är dina föräldrar födda? Ehh.. pappa i karlstad o mamma nere i skåne ngnstans xD
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Mozilla Firefox 8D
54. Vilken är din favoritrestaurang? haha ingen typ x)
55. När badade du i en pool senast? vet inte o.o
56. Har du varit med i någon skolpjäs? jaaa typ i sexan eller ngt xD
57. Hur många barn vill du ha ? två eller ngt
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? dansband... xD
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? hahaha, blank här serru, bryr mig inte om sånt xD iaf inte nu
60. Vad har du för TV-kanaler? många, vet inte helt xD
61. Har du åkt moped någon gång? japp :)
62. Har du busringt någon gång? Hahahahah jaa xD
63. Har du fått felparkeringsböter? neee
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? JA! Men jag är grymt typ.. "fart-rädd" så skulle aldrig våga xD
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Danmark... x'D
66. Har du en egen trädgård? jaaaaaa
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? shiiit va svårt O.o
68. Kan du alla orden i nationalsången? maybe
69. Badkar eller duschkabin? jag gillar badkar men helst dusch :)
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Red Riding Hood! :D
71. Favoritpizza? är inte så förtjust i pizza egentligen
72. Chips eller popcorn? popcorn.. xD
73. Vilken färg på läppstift använder du? ingen
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? omg! kan man de!? x''D
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nooo
76. Apelsin- eller äppeljuice? äpple! <3
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Izza, Alex och deras kompis Måne
78. Favoritchoklad? ALLT typ~
79. När röstade du senast? skolvalet typ
80. När åt du en hemodlad tomat sist? huum... vet inte o.o i sommras tror ja
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? noo
82. Är du bra på matlagning? njaaaoo... lite kanske >:
83. Klarar du att tanka själv? hahaha fått göra de en gång bara (a)
85. Pepsi eller Coca Cola? BLÄ FÖR BÅDA
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? noo
87. Vad är det du senaste handlade? päron mer x')
88. Har du kräkts offentligt? jupp
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sanna kärleken~
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? halvt
91. Har du ringt något betalnummer? no
92. Kan man vara vän med sitt ex? klart man kan, eller de beror på vad som hänt mellan en osv xD
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? syrran
94. Hade du mycket hår som liten bebis? ibörjan var ja flintis men sen växte de som ogräs xD
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ingen aning xD
96. Vad har du i din väska? Pennor, plånbok, busskort, böcker, mapp, ds, hörlurar (snäckor och skullcandy), skräp xD
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kollar igenom massa sms~
98. Vad har du att vara tacksam för? mkt~
99. Var hittade du den här listan? på Sofies blogg :)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: De som orkar och vill x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0